Güvenli Eğitim Toplantısı, Vali Sayın Mustafa Yavuz’un başkanlığında tüm ilgililerin katılımıyla gerçekleştirildi.
OKULLARDA ALINAN TEDBİRLER GÜVENLİ EĞİTİM TOPLANTISI’NDA DEĞERLENDİRİLDİ
Makam Toplantı Salonunda düzenlenen ve Vali Yardımcısı Hasan Balcı, İl Emniyet Müdürü Ahmet Hakan Arıkan, İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Coşkun Sel, İl Milli Eğitim Müdürü Mehmet Nurettin Aras ile diğer ilgililerin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda; çocuklarımızın güvenli, huzurlu ve sağlıklı bir eğitim ortamında öğrenimlerini sürdürebilmeleri amacıyla yürütülen çalışmalar başta olmak üzere okullarımızın çevresinde alınan güvenlik tedbirleri, öğrencilerimizin korunmasına yönelik uygulamalar ve ilgili kurumlarımızca yürütülen tüm faaliyetler kapsamlı şekilde değerlendirildi.

Toplantıda açıklamada bulunan Vali Mustafa Yavuz; “Geleceğimizin teminatı olan evlatlarımızın güven içerisinde eğitim alabilmesi için tüm kurumlarımızla iş birliği içerisinde çalışmalarımızı kararlılıkla ve aralıksız sürdürmeye devam edeceğiz. Çünkü güvenli okul; güçlü bir gelecek, huzurlu bir toplum ve aydınlık yarınlar demektir.” dedi. Toplantı, yapılan değerlendirmelerle sürdü.

EĞİTİM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026EĞİTİM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026EĞİTİM
18 Haziran 2026EĞİTİM
18 Haziran 2026
1
Süt ürünleri ile başınız dertte mi? Laktoz İntoleransına sahip olabilirsiniz!
1138 kez okundu
2
Adana’daki sahipsiz hayvanlar barınaklara alınmak üzere toplatılıyor
721 kez okundu
3
Ramazan Saygılı: “Kurbanın Bereketi Milyonların Sofrasına Ulaşacak”
718 kez okundu
4
Adana’da sivil toplum ve eğitim camiası iftar sofrasında buluştu
687 kez okundu
5
Akkan: “Bayramlar Paylaştıkça Güzel”
650 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.