BAŞKAN KOCAİSPİR MİLLİ SPORCUYU TEBRİK ETTİ
Yüreğir Belediye Spor Kulübü Derneği sporcusu, Milli Atlet Zeki Cem Tenekebüken büyükler sırıkla yüksek atlamada Türkiye 2.’si oldu.
Turkcell Türkiye Büyükler ve 20 Yaş Altı Salon Atletizm Şampiyonası İstanbul’da gerçekleştirildi.
Ataköy Atletizm Salonu’nun ev sahipliği yaptığı ve geçen yıl yaşamını yitiren Türkiye Atletizm Federasyonu İstanbul İl Temsilcisi Selahattin Yıldız’ın anısına düzenlenen organizasyona, bin 200’ün üzerinde atlet katıldı.
Uluslararası turnuva olarak kabul edilen şampiyonada atletler, 12 dalda yarıştı. Sporcular, 60 metre, 200 metre, 400 metre, 800 metre, bin 500 metre, 3 bin metre, 60 metre engelli, gülle atma, uzun atlama, 3 adım atlama, yüksek atlama ve sırıkla atlama dallarında madalya mücadelesi verdi.
Şampiyonada Yüreğir Belediye Spor Kulübü Derneği sporcusu, Milli Atlet Zeki Cem Tenekebüken 5, 10 derecesi ile büyükler sırıkla yüksek atlamada Türkiye 2.’si oldu.
Yüreğir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Kocaispir, elde ettiği başarı ile İstanbul’da yapılacak olan Balkan Salon Atletizm Şampiyonası’na katılma hakkı kazanan Milli Atlet Zeki Cem Tenekebüken’i tebrik etti.
Sporcuya başarılar dileyen Başkan Kocaispir, “Gururlandık, büyük mutluluk yaşadık. Bize bu sevinci yaşatan hem teknik ekibimizi hem sporcumuzu tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyorum. Sporun ve sporcunun her zaman yanındayız.” diye konuştu.
EĞİTİM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026EĞİTİM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026EĞİTİM
18 Haziran 2026EĞİTİM
18 Haziran 2026
1
3. Lig yolunda mücadele: Kars 36 Spor Play-Off’a veda etti
1989 kez okundu
2
Süper Lig’de küme düşen ilk takımlar netleşti
1975 kez okundu
3
Gül festivali’nde spor şöleni
1650 kez okundu
4
Fenerbahçe, Konya deplasmanında umut peşinde
1565 kez okundu
5
Cristiano Ronaldo’nun akıllara zarar tüm kariyerinin istatistiğini çıkardık !
1493 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.