ADANA’da, otoyolda araçlarıyla ters yönde giden sürücüler, polis helikopteriyle havadan tespit edildi. Trafiği tehlikeye düşüren sürücülere para cezası uygulandı.Tarsus-Adana- Gaziantep (TAG) Otoyolu’nda bazı sürücülerin ters yönden gittiği ihbarını alan Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri, helikopterle denetime çıktı.

Havadan yapılan kontrollerde, otoyol üzerindeki çıkışları kaçıran sürücülerin, emniyet şeridini kullanarak, ters yönde ilerledikleri belirlendi. Bu anlar, polis helikopteri kamerasına saniye saniye yansıdı.Polis ise kural ihlali yapan sürücüleri siren çalarak, uyardı. Ters yönde ilerlediği tespit edilen 2 sürücüye ‘ters şeritte araç kullanma’, ‘trafik güvenliğini tehlikeye sokma’ ve ’emniyet kemeri takmama’ suçlarından 1627’şer lira ceza kesildi.

EĞİTİM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026EĞİTİM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026EĞİTİM
18 Haziran 2026EĞİTİM
18 Haziran 2026
1
Adana’da iki ayrı yerde çıkan yangın kokuttu!
96 kez okundu
2
2 arkadaşı dövüp, motosikletlerini gasbettiler
78 kez okundu
3
Korsan otoparkçılık yapan 2 zanlı yakalandı
77 kez okundu
4
Minibüs sürücüsünü silahla öldüren tır şoförü tutuklandı
73 kez okundu
5
Özel harekat timleri, örgüt üyelerinin evlerine koçbaşıyla kapıyı kırıp girdi
73 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.