DOLAR 46,4475 0.18%
EURO 53,2811 -0.41%
ALTIN 6.302,06-0,67
BITCOIN 2903081-4.86391%
Ankara
19°

ORTA ŞİDDETLİ YAĞMUR

SABAHA KALAN SÜRE

Konseri kentin kurmayları da izledi

Konseri kentin kurmayları da izledi

ABONE OL
12 Haziran 2021 15:08
Konseri kentin kurmayları da izledi
0

BEĞENDİM

ABONE OL
Çukurova Devlet Senfoni Orkestrası’nın Yaza Merhaba Konserleri başladı. Büyükşehir destekli ÇDSO konserinde Neşat Ertaş türküleri seslendirildi

Çukurova Devlet Senfoni Orkestrası’nın Adana Büyükşehir Belediyesi’nin destekleriyle Mimar Sinan Açık Hava Amfi Tiyatrosu’nda gerçekleştirdiği Yaza Merhaba konserleri sürüyor. Adana Büyükşehir  Belediyesi’nin amfi tiyatro ve salon tahsisiyle destek verdiği, pandemi koşullarına uygun şekilde organize edilen konserlerin ilki Mimar Sinan Açık Hava Tiyatrosu’nda gerçekleştirildi.

Senfoni İle Yunus Emre İlahileri konulu konseri şef Eray İnal yönetti. Ömer Faruk Belviranlı, Eray Cinpir, Murat Irkılata, Ufuk Yürüç ve Serkan Kocadere solist olarak yer aldı. Halkın büyük beğeni ile izlediği ve zaman zaman sanatçılara eşlik ettiği konseri Adana Valisi Süleyman Elban, Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar ve Seyhan Belediye Başkanı Akif Kemal Akay da izledi.

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.