DOLAR 46,4479 0.18%
EURO 53,2528 -0.46%
ALTIN 6.305,04-0,63
BITCOIN 2902136-4.81144%
Ankara
19°

ORTA ŞİDDETLİ YAĞMUR

SABAHA KALAN SÜRE

Halisçelik’ten Yeni Yılın İlk Denetimi

Halisçelik’ten Yeni Yılın İlk Denetimi

ABONE OL
3 Ocak 2021 11:23
Halisçelik’ten Yeni Yılın İlk Denetimi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Adana Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ergül Halisçelik yeni yılın ilk denetimlerini itfaiye, zabıta ve otobüs işletme müdürlüğüne yaptı.

Büyükşehir Belediye Basın Bürosunun bildirdiğine göre, Halisçelik, kısıtlama olmasına rağmen gece-gündüz demeden çalışan Adana Büyükşehir Belediyesi İtfaiye, Zabıta ve Otobüs işletme müdürlüğündeki görevlileri denetledi.

Halisçelik, gece yaptığı denetim sırasında vatandaşın huzuru için gece-gündüz, resmi tatillerde, yeni tip korona virüs nedeniyle ilan edilen kısıtlamalarda bile çalışan ekiplere teşekkür etti.

Özellikle itfaiye ekiplerinin kendi canlarını hiçe sayarak yangında, depremde, selde, göçükte can kurtarmasının kendilerini çok gururlandırdığını söyledi.

Ergül Halisçelik, denetimlerin arından görevlilerle sohbet edip kurumlardan ayrıldı.

En az 10 karakter gerekli
Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.