Adana’nın Seyhan ilçesinde madde bağımlısı olduğu öğrenilen bir kişi, yaşadığı evi ateşe verdikten sonra kendisini banyoya kilitledi.
AA’nın haberine göre, Havuzlubahçe Mahallesi’nde madde bağımlısı olduğu öğrenilen S.S, madde krizine girmesi sonucu evinin odasını ateşe verdi. Yangını gören komşuları durumu İtfaiye ve Polis ekiplerine bildirdi. İtfaiye ekipleri kısa sürede yangını kontrol altına aldı.
Polis ekipleri, kendisini banyoya kilitleyen S.S’yi ikna ederek gözaltına aldı.
EĞİTİM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026EĞİTİM
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026SPOR
18 Haziran 2026EĞİTİM
18 Haziran 2026EĞİTİM
18 Haziran 2026
1
Adana’da iki ayrı yerde çıkan yangın kokuttu!
96 kez okundu
2
2 arkadaşı dövüp, motosikletlerini gasbettiler
78 kez okundu
3
Korsan otoparkçılık yapan 2 zanlı yakalandı
77 kez okundu
4
Minibüs sürücüsünü silahla öldüren tır şoförü tutuklandı
73 kez okundu
5
Özel harekat timleri, örgüt üyelerinin evlerine koçbaşıyla kapıyı kırıp girdi
73 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.